آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

کوچولوی زمستونیه من

یازده ماهگی گل پسر

1392/9/10 0:18
نویسنده : مامان شیوا
581 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین مامان امروز یازده ماهـــــــــــــــــــــــــــه شدی عزیز دلمقلب.پسر کوچولوم داره برا خودش مردی میشه!!!مژهفکر کـــــــــــــــــــــــــــن...فقط 1ماه دیگه تا تولدیک سالگیت موندهتعجبانشالله تولد 120سالگیت جان مادربغل

عزیزکم امروز روز خیلی سختی برامون بود.دیشب حالت اصلا خوب نبود.تب داشتی و همش حالت بهم می خورد.بینیت گرفته بود و نمی تونستی شیر بخوری و همش گریه می کردیگریه!!! من هم تا صبح بالا سرت بیدار بودم و ازت مراقبت می کردم. صبح هم من و بابا بردیمت دکتر و شما برا اولین بار آمپول خوردی(البته به جز واکسنات)بعد هم که اومدیم خونه تا همین 10 دقیقه پیش همش تو بغلم بودی و بی حال بودیناراحتخلاصه اینکه شروع 11ماهگیت اصلا خوب نبود.خدا کنه از این به بعدش خوب باشه!!! باور کن بیشتر از تو من عذاب میکشم.طاقت دیدن بی حالی و مریضیتو ندارم آرتین!

پسرم من و بابا از صمیم قلبمون برات آرزو می کنیم که :

           تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد           وجود نازکت آزرده  گزند مباد

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ارغوان
12 آذر 92 18:06
الهی عزیزم.ایشالله بوده زود خوب شی.هزاران بوس برای ارتین 11 ماهه.پیش پیش تولدت مبارک
مامان شیوا
پاسخ
ممنون گلم
مرمر
13 آذر 92 2:33
میام میخورمت هاااااااااااا عزیز دلم ایشالله زود خوب شی مریضیتو دیگه نبینیم 11ماهگی هم مبارک عسلی
مامان شیوا
پاسخ
مرسی خالخ مرمر مهربون
مرجان مامان آران و باران
15 آذر 92 12:53
11 ماهگیت مبارک خوشگل نازمممممممممممممممم
مامان شیوا
پاسخ
ممنــــــــــــــــــــون
مامان دیانا
20 آذر 92 0:51
شیوا به حق 5 تن همتون خوب شین انشاالله. راستی چرا دیانا رو لینک نکردی
مامان شیوا
پاسخ
یه دنیا ممنون از مخبتت و این که دعامون کردی. روم سیاه.الان با افتخار لینکتون می کنم