آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

کوچولوی زمستونیه من

آرتین 2رقمی می شــــــــــــــــــــــود

1392/8/26 0:57
نویسنده : مامان شیوا
613 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شیرین ترین پســـــــــــــر دنیــــــــــــــــــــــــــــا.

نمی دونم اولین باری که این مطلبو می خونی چند ساله خواهی بود فقط اینو می دونم الان که یک پسر شیطون10 ماهه هستی همه عمر و زندگیه منی!!

آرتین جونم ,عزیز دلم, ماهه شدی مادر.عدد ماههای عمرت از یک رقمی بودن دراومد و 2 رقمی شدی.انشالله 100 ساله بشی گل پسرم.

2ماهی میشه که برات مطلبی ننوشتم. بس که شیطون و پر جنب و جوشی ماشالله.البته اعتراف می کنم که منم یه کوچولو تنبلی کردمخجالت

حالا بزار یکمی برات از این چند وقت بگم.

.8/5ماهه بودی که پستونک رو گذاشتی کنار وبرات تبدیل به اسباب بازی شد.خیلی به پستونک وابسته بودی و من همیشه فکر می کردم روزی که بخوام ازت بگیرمش خیلی اذیت میشی ولی خدارو شکر خودت به راحتی بی خیالش شدی.

دقیقا تو روز 9 ماهگیت(9 مهر) چار دست و پا رفتی.خونه مامان جون بودیم و تو یهو شروع کردی به چاردستو پا رفتن به سمت اتاق دایی شروین.نمی دونی چه ذوفی کردم.آخه من عاشق این حرکتم.

از 8/5 ماهگی تونستی با کمک گرفتن از مبل و این جور چیزا بلندشی و رو پاهات وایستی.9 ماهه بودی که تاتی هم میکردی.

راستـــــــــــــــــــی بالاخره تلاشهای من نتیجه داد و دس دسی و بای بای هم یاد گرفتی جیگر طلا.

یک هفته ای میشه که وقتی بلند میشی چند ثانیه دستاتو از تکیه گاهت رها می کنی و رو پاهای خودت وایمیستی و بعدشم می افتی.داری تمرین مستقل شدن می کنی.

مامان جون بهت کلاغ پر یاد داده.اینقـــــــــــــــــــده با مزه انجام میدی.عاشق دست زدن و شعر آخرشی!!!!

و خبر آخر اینکه هنــــــــــــــــــــــــــــــــوز دندون نداری پسرم.خیلی اذیت میشی.همش بی قراری و چند روزه لب به غذا نزدی.ولی نمی دونم چرا دندونت در نمیاد تا راحت بشینگران

خوب دیگه تا جایی که حافظه یاریم کرد برات نوشتم گلم.حالا بریم سراغ عکسای نازت.

این جا برا اولین بار نشستی رو سنگها و صدفا.اولش تعجب کردی:

 

ولی فقط بعد از چند ثانیه,کلـــــــــــــــــــــــــــــی ذوق کردی.

 

 

مامان قربون خنده هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــات.

 

این جا هم تولد سورن.تو هم خودتو هلاک کردی بس که با بادکنکها بازی کردی.

 

پسر قشنگم , همه دنیای منــــــــــــــــــــــــــــــــــــیقلب

 

                                               

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
27 آبان 92 18:58
عزیز دلم بالاخره این مامان تنبل اومد و نوشت....... دلم برات ی ذره شده بود.... فدای کارهای جدیدت
مامان شیوا
پاسخ
مامان تنبل واقعا شرمنده است فدای مهربونیات
مرجان مامان آران و باران
27 آبان 92 23:59
10 ماهگیت مبارک عزیزممممممم
مامان شیوا
پاسخ
مرســـــــــــــــی
مامان هیما
28 آبان 92 10:58
ای جانم از این انژی
مامان ارغوان
1 آذر 92 0:03
ای مامان تنبل .این گل پسر رو ببوس
شیما مامان شاهین کوچولو
4 آذر 92 22:47
عزییییییییییزم چه خشگل ذوق کرده... مامانی خیلی دیر به دیر میای دو رقمی شدنت مبارک خوشگلم
مامان شیوا
پاسخ
مرسی شیما جون.این پسرک شیطون همه وقتمو پر کرده
مامان عاشق
6 آذر 92 22:30
جوننننننننننننننننچه خوردنی شده این پسر ماشالا
مامان شیوا
پاسخ
مرسی عزیزم
سویل
9 آذر 92 10:38
الهی که هیچ وقت خنده از رو لبای این گل پسر کم نشه خدا براتون حفظش کنه
مامان شیوا
پاسخ
ممنون سپیده جون