آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

کوچولوی زمستونیه من

درددل های نوزاد 6 ماهه

1392/4/6 14:19
نویسنده : مامان شیوا
243 بازدید
اشتراک گذاری

- آقای پدر! در کمال احترام خواهشمندم اینقدر لب و لوچه ی غیر پاستوریزه و سیبیل سیخ سیخی آهار نشدتون را به سر و صورت حساس من نمالید!!

- خانومِ مادر! جیغ زدن شما هنگام شناسایی اجسام داخل خانه توسط حس چشایی مــــن، نه تنها کمکی به رشد فکری من نمی کنه، بلکه برای شیر شما هم مضر است!!!
... لازم به ذکر است که سوسک هم یکی از اجسام داخل خانه محسوب می شود!


- مادر محترم! شصت پا وسیله ای است شخصی، که اختیارش رو دارم
لطفاً هرگاه سعی در خوردن شصت پای شـــما نمودم، اونوقت گیر بدهید!

- آقای پدر! کودکان توانایی کافی برای حفظ جیش خود ندارند و این توانایی هنگامی که شما شکم مرا محکم "پـــووووووف" می کنید به حداقل می رسد!
از الان بگم که بعد شرمنده تون نشم...

کودک دلبند شما  نیشخند

                                 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الی مامی آراد
7 تیر 92 1:01
جالب بود
مامان ارغوان
7 تیر 92 10:21
___♥♥♥سلام دوســـت مـــــــن __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم
مرمر
7 تیر 92 13:01
عسلک شیرین من بوووووووووووووووس


مامان حدیث
13 تیر 92 11:10
سلام خدا حفظش کنه من یاسمین نی نی سایت هستم
مامان حدیث
13 تیر 92 11:11
مامانی آرتین
16 تیر 92 9:52
عزیزم خیلی خوشگلو نازی.
راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره
200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم
بهمون سر بزن عزیزم



چشــــــــــــم
مرجان مامان اران
17 تیر 92 14:57
ای جانم عزیزممممم با این درد دلششششششششششششششششششششش


مرجان جونــــــــــــــم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
21 تیر 92 16:41
......۞۞۞۞۞۞.................۞۞۞۞۞۞۞
..۞۞۞۞۞۞۞۞............۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞....۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞.۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
....۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..............۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
....................۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................۞۞۞۞۞۞۞۞۞
...........................۞۞۞۞۞۞۞
............................۞۞۞۞۞
.............................۞۞۞
..............................۞۞
............................۞
.........................۞


شیما مامان شاهین کوچولو
23 تیر 92 18:22
وای عزیزم خیلی باحال نوشتید کلی خندیدم ای ول خیلی باحالی پسر نازتو ببوس من با اجازه لینکتون میکنم


ممنون از لطفتون.
منم دوست ئارم لینکتون کنم ولی آدرس وبتون ارور میده
ساحل
27 تیر 92 16:21
دقیقا عزیزم باهات موافقم ...


شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
6 مرداد 92 17:26
باز امشب عشق تنها می شود / زخم سهم فرق مولا می شود آفتاب عشق گلگون می شود / سینه ی سجاده پرخون می شود پشت نخل آرزو خم می شود / داغ حسرت سهم آدم می شود جاده می ماند غریب و بی سوار / ذوالفقار عدل می گیرد غبار شهادت مولا امیر المؤمنین تسلیت باد. التماس دعا دوست گلم بوووووووووووووووووووووووس