آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

کوچولوی زمستونیه من

مادرانه

1391/6/30 1:03
نویسنده : مامان شیوا
220 بازدید
اشتراک گذاری

پســـرم!
پسر ِخوبم
میدونم که تو هم یه روزی عاشق میشی
میای وایمیستی جلوی من و بابات و از دخترکی میگی که دوسش داری!

این لحظه اصلا عجیب نیست و تو ناگزیری از عشق....!
چرا که تو نیز حاصل عشقی...

و اون روزمامانت برای تو حرف هایی داره
حرف هایی که به درد روزهای عاشقیت می خوره...
 
امشب وقتی با همه قدرتت لگد میزدی و شکمم رو میلرزوندی برق شوق و عشق رو تو چشمای پدرت دیدم و از گرمای عشق تو و پدرت مست و لبریز شدم...اینها رو گفتم تا همیشه یادت باشه که من و پدرت با عشق بیگانه نیستیم پس هر وقت عاشق شدی روی ما حساب کن...
پسرم!!!!
این روزها که مینویسم هنوز زنی هستم پر از آرزو،
زنی که روزی مادرمیشود
مادر توقلب
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شقایق(مامان محمد ارشان)
30 شهریور 91 11:51
عزیزم چقدر قشنگ این پست رو نوشتی...
باورم نمیشه 1روزی نینیهامون بزرگ بشن و بیان بگن مامان من عاشق شدم!

مرسی شقایق جون.رسم زمونه همینه دیگه.نی نی هامون به امید خدا یه روز مردای بزرگی میشن...
شقایق(مامان محمد ارشان)
4 مهر 91 17:00
سلام خاله جون بالاخره این مامان تنبل سیسمونی پسری رو تو وبلاگش گذاشت
زهره
8 مهر 91 14:07
اتفاقا هميشه همسرم از من مي پرسه اگه پسرت مثل من عاشق بشه و بياد بهت بگه چي كار مي كني؟منم ميگم ميرم ببينم دختره مثل من هست بعد ميرم براش خواستگاري...اينطوري دوتايي خودمون رو حسابي تحويل مي گيريم.
از آشناييت خوشحالم با اجازه لينكت مي كنم.شما هم به ما سربزنين.

منم از آشناییت خوشحالم زهره جون.منم لینکت کردم تا باهم در ارتباط باشیم