آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

کوچولوی زمستونیه من

تولدت مبــــــــــــــــــــــــــــــارک

1392/10/9 10:26
نویسنده : مامان شیوا
641 بازدید
اشتراک گذاری

           هــــــــــــــــــــــورا, کوچولو زمستونی من 1 ساله شد.

آرتین جونم تولدن مبارک پسرم.عزیز دلم باورم نمی شه که به همین زودی یک ســـــــــــــــــــــــــال از عمرت گذشت.انشالله 120 سال عمر با عزت داشته باشی عشقم.

شاهزاده کوچولوی من ,با اومدنت به این دنیا خوشبختی منو بابا کامل شد.عزیز دلم با اومدنت قلب همه ما پر از عشق و شادی شد.غصه ها از خونمون پر کشید و همه جا و همه چیز رنگ و بوی تازه گرفت.

آرتینم.عزیز دلم.مامان و بابا بیشتر از اونچه که بتونی تصورش رو بکنی دوستت دارن.

                                                 

پسرکم,خیلی دوست داشتم که تو روز تولدت برات جشن بگیرم ولی چون فردا 28 صفره نمی شه .برا همین تصمیم گرفتیم جشن تولدت رو18 دی بگیریم که سالگرد ازدواجمون هم هست!

انشالله بعد از اینکه جشنت برگزار شد میام و برات می نویسم.عزیز دلم بازهم تولدت مبارکقلب

                                    

                                                       

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ارغوان
11 دی 92 10:20
نولدت مبارک.پیشاپیش سالگرد ازدواجتونم مبارک[
مامان شیوا
پاسخ
یک دنیا ممنون دوست خوبم
مامان عاشق
11 دی 92 15:29
تولذت مبارک ارتین جون دقیقا یه ماه دیگه تولد دختر منه، چه حس خوبیه
مامان شیوا
پاسخ
ممنون عزیزم پیشاپیش تولدش مبارک
مامان دیانا
16 دی 92 0:45
عزیز دلم به امید داشتن روزهای خوش بی پایان برایت
شیما مامان شاهین کوچولو
18 دی 92 17:53
تولدت مبارک آرتین جونم ما بیصبرانه منتظر عکسای جدید هستیم
مامان شیوا
پاسخ
ممنون شیما جان