آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

کوچولوی زمستونیه من

دلتنگتم

1391/5/8 0:39
نویسنده : مامان شیوا
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خوشگلم.امشب بعد از یک روز پر کار و یک شب شلوغ به خاطر وجود مهمونا(پدر جون و عمو محسن اینا و عمو مهدی) دارم برای تو عزیز دلم که الان داری تو شکمم ورجه و وورجه میکنی,مینویسم. 

بهترینم ,نمیدونی چقدر دلم می خواد این چند ماه هم زودتر سپری بشن و من بتونم تو رو در آغوشم بگیرم. حتی از تصورش هم دلم ضعف میره و چشام پر از اشک شوق میشه.

دلبرکم کتی جون برات کلی لباس و وسایل خوشگل از مکه آورده.می گفت بعضی از لباساتو دور خونه خدا طواف داده.نمی دونی چقدر خوشحالم که اولین لباسی که تنت میکنم متبرک شده به خونه خدا.دست کتی جونم درد نکنه انشالله خدا به خودش و خانوادش سلامتی بده.

کوچولوی نازم حسابی مواظب خودت باش که من وبابایی برای دیدنت روزشماری میکنیم.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)