آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

کوچولوی زمستونیه من

عاشقتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

1392/6/6 0:02
نویسنده : مامان شیوا
307 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین یعنی من عاشقتم پســــــــــــــــــــرقلب الان ساعت نزدیکه 12 شبه و تو ایــــــــــنقدر دلبری کردی که آخرش نتونستم خودمو کنترل کنم و اشکام جاری شد...

یک ساعتی میشه که داری با خودت بازی می کنی.با توپت کل خونه رو دور زدی.تا نگات می کنم یه جور بامزه ای می خندی.لیوانو میگیری جلو دهنت بعد توش داد می زنی می خندی.آخخخخخخخخخخخخخ که می خوام قورتت بدمخوشمزه

الانم داری میری سمت میزچشمک

قصد داشتم برا 8 ماهگیت یه پست مفصل از کارات بزارم ولی امشب خیلی عسل شدی و من هم اومدم برات بنویسم تا بعدها هر وقت این مطلبو خوندم یاد امشب بیفتم

خدایا هــــــــــزار بار شکرت.خدایا خودت مواظب این پسر کوچولوی من باش.خدا جونم ممنون که هستی و ممنون که هست...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الی مامی آراد
7 شهریور 92 19:05
راست میگی مامانی بعضی شبها هست که آدم دلش نمی خواد فراموشش کنه


مرجان مامان آران
9 شهریور 92 0:31
اخییییی عزیزممم خدا حفظش کنه گوگولیوووووووووووووووووووووووو


مرسی عزیزم.خدا انشالله آران و باران رو هم برا شما حفظ کنه عزیزم