آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

کوچولوی زمستونیه من

روزهای سخت و شیرین با تو بودن

1391/12/16 14:54
نویسنده : مامان شیوا
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرتین نازم.بالاخره فرصت کردم بیام و برات از خودمون و خودت بگم.

پسر قشنگم تمام لحظه ها و دقیقه های زندگیم از روز 9دی ماه سال 91 تا به امروز  فقط به مراقبت و نگهداری از تو می گذره عزیزم.حتی وقتی بعد از کلی سر و کله زدن با تو فرصت خوابیدن پیدا می کنم باز هم تو خواب تو هستی و تو...

درسته که شبها تا 4صبح بیدارم و گریه ها و ناراحتی هاتو به جون می خرم...درسته که بعضی روزها ساعتها گرسنه می مونم ولی فرصت غذا خوردن ندارم...درسته که این روزا فرصت نمی کنم پدرتو یک دل سیر ببینم و ازحضورش و از وجودش لذت ببرم....درسته که روزها می گذرن و من با حسرت از پنجره به مردمی نگاه می کنم که از هوای تازه و روح بخش دریا لذت می برن....درسته که محدود شدم به 4دیواریه خونه و خیلی مشکلات دیگه ولی:

همه این سختی ها یادم میره و خستگی از تنم بیرون میره وقتی به چشمای قشنگت نگاه می کنم...وقتی با ولع شیره جانمو می مکی و روز به روز رشد می کنی و بزرگ میشی...وقتی با پدرت بازی می کنی وصدای خنده هر دوتون خونه رو پر می کنه...وقتی که آروم تو بغلم خواب می ری انگار که دنیا خلاصه شده تو آغوش من...

آرتین جان الان که دارم برات می نویسم تو غرق خوابی و من غرق عشق. عشق به تو به پدرت که بهترینه و به خدایی که خالقه این عشقهقلب

 

                                       

خوب دیگه درد و دل بسهچشمک چند تا عکس می زارم یکم دلمون وا شه زبان

 

                                پسرکم مامان و بابا عاشقتنقلب

             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سارا
16 اسفند 91 15:17
سلام دوست عزیز، با این پسن رفتم به روزهایی که کیان 2 یا 3 ماهه بود و من هم درست مثل شما ناهار و شام امروز موکول میشد به شام فردا، یعتی واقعاً وقتی برای غذا خوردن و درست کردن نداشتم ، دلم برای چند ساعت خواب لک می زد ، دلم برای دوتایی با همسرم بودن تنگ میشد ، کلاً دلم برای خودم خیلی تنگ میشد ولی ..
ما دیگه حالا مادریم با یه عالمه حس قشنگ با همه این خستگی ها .
خدا حافظ همه نی نی ها باشه و به مادرو پدراشون نیرو و توان مضاعف برای بهتر ایفا کردن وظیفشون بده .
می بوسم کوچولوی نازتونو و با اجازه لینکتون کردم .
دوست داشتید به من و کیان هم سر بزنید [hr

سارا جان ممنون که به ما سر زدید.من هم لینکتون می کنم تا آرتین و کیان دوستای خوبی برا هم بشن انشاالله...


مامان سمی
19 اسفند 91 14:54
مادر همینه دیگه شیوا جون،مادر بودن یعنی از خودگذشتن برای فرزند ماشاالله چقدر بزگ شده آرتین جونی خیلی دوست داشتنیه
مامان ارغوان
19 اسفند 91 22:53
ماشالاه.آقایی شده ها
شقایق(مامان محمد ارشان)
19 اسفند 91 23:53
وای وای وای چ عجب چشم ما ب جمال نازنازی روشن شد خاله قربون اون قییافه کوچولوت برم چقدر دیر کردی این مامانتو میکشم اگر از این ب بعد دیر ب دیر بیاد منن ک دلم خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی برات تنگیده بود بوس واسه خودت و مامان مهربونت _________@@@@@@@@ ________@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@______@@@@@___________@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________@@@@@@@@@_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________@@@@@@@@@___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@@________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ _____________________@
مامان محمدامین
20 اسفند 91 12:26
سلام خانومی...از آشنایی باهاتون خوشبختم
محمدامین من هم درست همسن ارتین کوچولو هستش محمدامین 11 دی 91 به دنیا اومده...منم دقیقا مشکلات شما رو دارم ولی خب همه ی اینا میگذره
ماشا...ارتین جون خیلی نازه من با اجازه لینکتون میکنم


سلام عزیزم.من هم از آشناییتون خوشبختم.انشالله بتونیم دوستای خوبی برا هم باشیم.
مرمر
20 اسفند 91 21:49
شیوا جون تبادل لینک کنیم؟من لینکت کردم
آؤتین من همش دوروز از پسر تو بزرگتره
تو کلوپ نی نی سایتم هستم ها


مرمر جون منم لینکتون میکنم.آرتین شما داداش بزرگتره آرتین منه
شقایق(مامان محمد ارشان)
28 اسفند 91 13:13
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
___|___|___|_____|___|___|___|___|__
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___
__|___|___|____|___|___|___|___|_



این دسته گل رو برای تبریک عید برات گرفتم...
فکر نکنی رفتم مسافرت و بهت سر نمیزنما... lk همیشه ب یادت هستم...
عیدت پیشاپیش مبارک گلم...
من و ارشان خیــــــــــــــــلی دوستت داریم!


شقایق جون عاشق مهربونیتم عزیزم.روی گل توو ارشان جونو می بوسم
مامان عاشق
29 اسفند 91 15:28
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان
نوروزتان مبارک



عید شما هم مبارک.انشالله سال خوبی داشته باشین!