آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

کوچولوی زمستونیه من

نظرات (15)

مامان آرشیدا قند عسل
18 دی 91 11:47
سلام قدم نوررسیده تون مبارک چه بامزه است خدا براتون حفظش کنه و سالیان سال زنده و سالم باشه.


ممنون عزیزم انشالله دخملک شما هم همیشه شاد و سالم باشه!
مامان محمد فرزام
18 دی 91 12:10
مبارک باشه خانمی.
ماشاالله .خدا حفظش کنه و زیر ساییه پدر و مادر بزرگ بشه.انشا الله.


ممنون از لطفت عزیزم
شقایق(مامان محمد ارشان)
18 دی 91 12:10
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خدا جون چشماش چه نازه ماشالا
شیوا جون اسفند یادت نره


ممنون شقایق جان
چشم.حتما
مامان ارغوان
18 دی 91 12:12
عزیزم چشممون روشن وایشالاه قدمش پر خیر و برکت باشه.مواظب خودتون باشین


خیلی ممنوووووووووون. بوس برا ارغوان و مامان ارغوان
زهره
18 دی 91 19:18
قدمش مبارک باشه عزیزم.ماشالله چقدرم بانمکه.براش اسفند دود کن.
ماهم به روزیم..


مرسی زهره جان
حتما بهتون سر میزنم
مامان مینا
23 دی 91 0:38
سلام عزیزم خیلی خیلی مبارکه قدمش.
من خیلی وقت بودشما رو لینک کردم و خاطرات بارداریتو میخوندم الان اتفاقی اومدم اینجا و فهمیدم آرتین جون بدنیا اومده انشاله که قدمش خیر باشه عزیزم. جای من ازش بوس کن. و نذار بغیر از خودت و باباش کسی بوسش کنه.تا روز چهلمش هم زیادی مراقبش باش.


ممنون مینای مهربون از این همه لطفی که داری و ممنون ازتوصیه های مادرانه که گفتی.روی ماه ریحانه جان رو از طرف من ببوس
مامان مینا
23 دی 91 0:38
هزار ماشالله چقدر مو داره دختر من الانشم مو نداره


اون همه مو رو سر ریحانه خوشگله هست مامان میییییینااااااا...
مامان مینا
23 دی 91 0:39
ای جونم من دوست ندارم وبلاگتو ببندم و برم کاش عکسای بیشتری میذاشتی
مامان مینا
23 دی 91 0:41
راستی شیوا جون راحت سزارین شدی؟؟ مشکلی نداری الان؟؟ حالت خوبه؟؟؟؟


مینا جان من 15 ساعت درد کشیدم ودر حالی که دهانه رحمم 9 سانت شده بود سزارین اورژانسی شدم.ولی الان خدارو شکر خوبم
ساحل
24 دی 91 16:39
وای چه پسر نازیییییی چه نگاهی میکنه ...بوسس


زهرا(نفس مامان و بابا)
25 دی 91 10:20
ااااااااخییییی..نازی قدمش مبارک باشه ایشالاه دامادش کنی.منم اگه خدا بخواد بهمن مامان میشم.
http://ninijoon91.niniweblog.com/


ممنون عزیزموانشالله کوچولوی شما هم صحیح و سالم بیاد بغلتون
مامان عاشق
25 دی 91 15:41
اییییی جوننننننننننننننننننن
بخورمت
ماشالا به این گل پسر



مامان سمی
26 دی 91 16:08
ماشاالله چه پسر نازی.خدا حفظش کنه. هم نام پسر منم که هست مثل پسرم نازه
شقایق(مامان محمد ارشان)
9 بهمن 91 17:56
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
عسلم دلم برات تنگ شده
بیا دیگه

شقایق جون من هم دلم برا شماها خیلی تنگه.ولی مگه این پسر می زاره!!! وقت سر خاروندن هم ندارم

fandoghebarfi
6 اسفند 91 13:25
سلام آخی ماشالا چه پسر نازی دارین خدا حفظش کنه..با اجازه لینکتون میکنم