آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

کوچولوی زمستونیه من

حال این روزهای ما 1

1391/7/12 9:33
نویسنده : مامان شیوا
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند و عسلم.سلام شاهزاده کوچولو مامان.امروز چطوری پسرطلا؟؟ خدا رو شکر که دوباره پسر خوبی شدی و همش تو دل مامانی بالا و پایین می پری.دیشب هم تا صبح نذاشتی من بخوابم بس که شیطونی کردی قربون قدت بشم من! ولی صبح هر چی بابات منتظر شد ناز کردی و لگد نزدی فقط چند تا تکون کوچولو خوردیزبان.بابای مهربونت به همون راضی شد کلی هم ذوق کرد.قلب

همه ساعت ها و لحظه های زندگیمو پر کردی پسرکم.لحظه ای نیست که بهت فکر نکنم و لحظه ای نیست که عشقتو تو قلبم احساس نکنم...و ثانیه به ثانیه خدا رو شکر می کنم به خاطر همه خوبیهاش! 

راستی گل پسرم چند شب پیش با مامان جون و دایی شروین رفتیم برات تخت و کمد خریدیم عزیزم.بقیه وسایلاتم که قبلا مامان جون خریده بود.فقط چند تا خورده ریز مونده که به زودی اونا رو هم می خریم. من و مامان جون هم داریم برات لباس و شال و کلاه می بافیم .خلاصه که داریم برا اومدنت سنگ تموم می زاریم شازده پسر! تو هم پسر خوبی باش و حسابی مراقب خودت باش.

                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شقایق(مامان محمد ارشان)
12 مهر 91 13:36
خدارو شکر که پسری تند تند شیطونی میکنه
(خاله جونی تخت و کمدت مبارک باشه)
ایشالا به زودی عکس اتاقتو میبینیم عزیز خاله


sarah
13 مهر 91 23:57
Shivaaa joonam, elahi man ghorboonet besham ke hanoozam nemitoonam bavar konam dooste mehraboone dorane bachegiiim be zoodi maman mishe, motmaeenam ke behtarin mamane donya mishi, afsoos mikhoram ke nemitoonam az nazdik shahede in roozaye ghashanget basham, amma az samime ghalbam sallamatio shadie har setatoono arezoo mikonam, doosetoon daram


سارای مهربونم,حتی اگر کنارم نباشی همیشه تو قلبمی و من از راه دور هم حضورت رو تو زندگیم احساس می کنم . همیشه و همیشه به یادتم...یه روزی باهم همه خاطراتمونو برا بچه هامون تعریف می کنیم!!!
راستی یادم رفت بگم تو هم بهترین خاله دنیامی شی برا پسرکم ...





مامان سمی
18 مهر 91 23:06
ای جانم.انشاالله که تا آخرش حسابی شیطنت کنه و مامانشو هیچ وقت نگران نکنه.وسایلشم مبارک باشه.راستی اسم خوشگلش چیه؟
با اجازه لینکت می کنم


ممنون عزیزم.انشالله گل پسر شما هم صحیح و سالم بیاد تو بغلت عززیزم.پسرکم هنوز اسم نداره ولی منم از اسم آرتین خوشم میاد.شاید پسرامون هم اسم شدن
من هم لینکت کردم
مامان سمی
19 مهر 91 11:36
آرتین اسم قشنگیه.منو همسرم که عاشق اسم آرتین هستیم.انشاالله هر اسمی براش انتخاب کردی نامدار باشه.