آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

کوچولوی زمستونیه من

پسرک پنج ماهه من

1392/3/10 11:57
نویسنده : مامان شیوا
214 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام امید زندگی منقلب عشق من ; 5 مااااااااااااااااه از اولین باری که نفس کشیدی و شدی نفس ما گذشت!!!مبارکت باشه و مبارکمون باشه!!!!

 و اما امروووووووووز که یک پسرک پنج ماهه هستی خیلییییییی شیرین و خوردنی شدیو البته خیلی هم فضول شدیانیشخند

این جا رو ببین که اگه 2 دقیقه دیر تر می رسیدم دایی شروین هردوتامونو می کشت

یا مثلا اینجا که داری می ری سراغ لب تاب

خلاصه این که نمی شه اصلا شما رو تنها گذاشت چون حس کنجکاویت (!) باعث درد دسر میشه دلبرکم.از خود راضی

راستی چند روزه که با صدای خیلییییییییی بلند آواز می خونی و قیافت هم خیلی موقع آوازخوندن بانمک میشه.اینقدر ناااااز میشی که دلم می خواد درسته قورتت بدم.تو رو خدا ببین آخه:

شروع آوازخوانینیشخند

اوج آوازخوانی

 

پایان آوازخوانیییییلبخند

عزییییییییز دلم,شیرییییین عسلم بیشتر از هر چیزی تو این دنیا دوست دارممممماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
10 خرداد 92 14:53
ای جووووووووووووووووووووووونم ب این پسمل آوازه خان
ینی عاشق عکس آخری شدم ک کوچول خان تو روروئکشه..
بووووووووووووووووووووووووووووووووس


ممنون شقایق جونم.منم خیلی اون عکسو دوست دارم
مامان ارغوان
11 خرداد 92 14:11
عزززززززززیییییییییییییییییییییییززززززززززمممممممممممممممممممم.ماشالاه .جیگر طلا
مامان ارغوان
11 خرداد 92 14:13

گل برای خوانندگیت از طرف ارغوان


بوس برا ارغوان از طرف آرتین
مرجان مامان آران
12 خرداد 92 19:48
5 ماهگي مبارك خوشگلممممممممممممم
چه عكساي نازي عزيز دلمممممممممممممممممممممممم


مرجان مهربونم مرسی از محبتت عزیزم
مامان آرتین
13 خرداد 92 0:50
ماشالله خدا حفظش کنه.خوشحال میشم به ما سر بزنید و تبادل لینک کنیم اگه موافقین به من خبر بدین با چه نامی لینکتون کنم.منو با نام آرتین نابغه کوچک لینک کنید .ممنون


ممنون عزیزم
لینکتون کردم
مامان عاشق
15 خرداد 92 16:46
ای خدا گازش بگیرمممممممممم
مامانش بوس بوسیش کن از طرف من


بوس بوسیش کردم مامان هلیا خوشگلهههههههه
مرمر
29 خرداد 92 11:47
قربون اواز خوندنت برم من کاشکی صداتو هم میشد شنید


مرسی خاله مرمر جونم ولی همون بهتر که صدامو نمی شنوین آخه یکمی گوش خراشه