آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

کوچولوی زمستونیه من

بالاخره 19 اردیبهشت رسیییییییییید

1392/2/19 11:49
نویسنده : مامان شیوا
241 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین جونم امروز 19 اردیبهشته.روزی که خیلی برا اومدنش انتظاااااار کشیدمخیال باطل اون روزا که تازه به دنیا اومده بودی و خیلی روزای سختی بود همش بزرگترا بهم میگفتن چشم رو هم بزاری آرتین 4 ماه و 10 روزش میشه و همه سختی هاش تموم میشه

و بالاخره 19 اردیبهشت از راه رسید....شما هم به مناسبت این روز خجستهنیشخنداز ساعت 4 تا 6 صبح بیدار بودی و آواز خوندی و الان هم که ساعت 12 ظهره هنوز خوابیخواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مرجان مامان آران
21 اردیبهشت 92 19:43
مرسي كه بهمون سر زيدي عزيزممممممم
لينكتون كردمممممم
ارتين خوشگلمو ببوسسسسسسسس


مرمر
22 اردیبهشت 92 1:57
چقد ناناز شده تو این عکس از کارای جدیدش بگو خیلی خوشم میاد


ممنون مرمر جونم
مامان ارغوان
22 اردیبهشت 92 13:45
وای وای وای.کلاهشووووووو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
23 اردیبهشت 92 12:21
ای جووووووووووووووووووووونم... عکسشو... قلبون تو فسقلی


خاله ی آریسا
24 اردیبهشت 92 10:57
سلام عزیزم من وب شما رو اتفاقی دیدم . خیلی پسر نازی دارید خدا حفظش کنه راستی به وب آریسای ما هم سر بزنید خوشحال میشیم همدیگرو بلنکیم


خیلی ممنون عزیزم.من آریسا کوچولو رو لینک میکنمبه امید یک دوستی خوب و طولانی
مرجان مامان آران
5 خرداد 92 1:10
كجاييي ماماني اپ كن ديگه


مرجان جون من مثل شما پر انرژی و زرنگ نیستم.خیلی تنبلم.ولی قول میدم زودی آپ کنم!
مرجان مامان آران
5 خرداد 92 22:13
ماماني با عكساي ارتين خوشگلمون اپ كن ديگهههههههه
مریم مامان ویانا
8 خرداد 92 1:59
ماشالله به این گل پسر...خوشحال میشم با پسملی شما دوست بشم.یه عالمه ماج واسه آرتین جون[ماچ
مرجان مامان آران
8 خرداد 92 22:13
قالب نو مبارككككككك
چرا نظراي من نيست پسسسسس


مرسی مرجان جونم
زهره
9 خرداد 92 12:27
چه پسر سحرخیزی ما با سفرنامه مشهد به روزیم