آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

کوچولوی زمستونیه من

سونو سه بعدی و...

1391/6/19 15:59
نویسنده : مامان شیوا
480 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یکدونم,عزیز دردونم!

کوچولوی قشنگم خدارو شکر سختی هارو باهم پشت سر گذاشتیم و دکتر بهمون اطمینان داد که سالمی و مشکلی نیست عزیزم.

روز 25 مرداد بود که من و بابیی رفتیم سونو سه بعدی تا میوه زندگیمونو ببینیم.خانوم دکتر با مهربونی و صبوری همه جای اون بدن کوچیکتو نشونم داد و من رو غرق لذت و شادی کرد تو هم حسابی شیطونی میکردی و اصلا یک جا بند نبودی قربونت برم.همش می چرخیدی و وول میخوردی ولی تا خانوم دکتر گفت :نی نی جان دستا تو باز کن! بازشون کردی.خانوم دکترم گفت نی نیت خیلی شیطونه ولی به حرف بزرگترش گوش میده.

راستی دلبرکم ما اون روز یه چیز خیلی مهم رو هم فهمیدیم.این که شما یک <گل پسری>

پسرم.پسر عزیزم از لحظه ای که تو وجودم شکل گرفتی عاشقت شدم.تو شاهزاده کوچولوی زندگیمی پسرکم.

من و بابیی مهربونت با عشق و با امید به لطف خدای بزرگ منتظر اومدنتیم عزیزم! تا میتونی قوی و محکم باش پسرم که بیای و من و باباتو خوشبخت تر از همیشه کنی!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)