آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

کوچولوی زمستونیه من

7 ماه با پسرک مو طلایی

1392/5/15 19:45
نویسنده : مامان شیوا
732 بازدید
اشتراک گذاری

     

سلام شیرین عسلم.سلام گل پسرم.سلام عشق مامان.

مامان خانوم با کلی شرمندگی خجالتاز بابت تاخیری که داشته اومده تا برات از شیرین کاری ها و دلبری هات بگه.

جـــــــــــــونم برات بگه که اینقده خوردنی شدی که نگـــــــــو.هزار ماشالله به جونت باشه عشقم.بدون نیاز به کمک میشینی.به سرعت نــــــــــــــــــــــــــــور سینه خیز میری ولی متاسفانه برخلاف تلاشهای شبانه روزی من هیـــــــــچ خبری از سرسری و بای بای نیستخنثی

ببین چه خوشگل میشینی

خدارو شکر خوب غدا می خوری و زیاد اذیت نمی کنی البته به شرطی که سی دی فیتیله برات بزارم.من بیچاره هم روزی 5 بار هر بار 20 دقیقه باید فیتیله نگاه کنم...

عـــــــــــــــــــــاشق حمومی مامانم.مخصوصا حموم رفتن با بابایی رو خیلی دوست داری.اینقدر تو حموم بازی می کنی و آواز می خونی که وقتی میای بیرون زودی لالا می کنی.

ببین چقدر ملوس شدی

راستی گل پسرم می خواستم برا 6 ماهگیت یه جشن خونوادگی کوچولو بگیرم و تو وبلاگت هم برات بنویسم.ولی متاسفانه نشدناراحت.آخه 2روز قبل از 6ماهگیت خونه مامان جون اینا دزدی شد و حســـــــــــــابی اوضاعمون ریخت به هم....انشالله بتونم برا تولدت جبران کنم خوشکلم.

تو این عکس دقیقا 5 ماه و 27 روزه هستی.اون روز سالگرد فوت بابام بود بعد از برگشتن از مزارش تو با خنده ها و دلبری هات غصه هامونو فراری دادی عشقم

آرتین نازم هر چقدر خدارو برا داشتن تو شکر کنم بازم کمه!!! تنها دلیل شاد بودن و خندیدنمون تو این روزا تویی عسلم.پسرم چقدر خوبه که تو هستی....                   

                                                

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

الی مامی آراد
11 مرداد 92 13:51
قربون موهای طلایت بشم 7 ماهگیت مبارک


زنده باشی الی جون. یک دنیا ممنون
مرجان مامان اران
12 مرداد 92 4:45
ای جانم 7 ماهگیت مبارک عزیز دل خوشگلممممممممممممم


مرسی مرجان جونم
رویامامان نورا
12 مرداد 92 11:23
چه پسمل موطلایی خوشملیییییییییییییییییی


با چشمای خوشملتون می بینین
شیما مامان شاهین کوچولو
13 مرداد 92 19:14
سلام دوستم عکس پسر مو طلایی باز نمیشهههههههه
ادرس وب ما باز نمیشهههه؟؟؟؟ جلل الخالق؟؟؟ یعنی چی؟؟؟؟
shahin91.persianblog.ir


عکس پسر مو طلایی باز نمی شــــــــــــــــه؟؟جل الخالق!!!یعنی چی؟؟؟
آدرس وبتون باز شد خدارو شکر 3>
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
15 مرداد 92 23:52
ای جووووووونم ایشالا همیشه دلتون شاد باشه و بخندید. ماشالا آرتین گلی بزرگ شده... مامانی اسفند... جووووووووووونم طلا پسر....


انشالله برا همه شادی و لبخند باشه عزیزم...ممنون از محبتت شقایق جون
شیما مامان شاهین کوچولو
16 مرداد 92 0:32
مامانی آرتین مرسی از راهنماییتون این کارم امتحان کردم جواب نمیده

اما کم کم داره خوشش میاد از غذاها یکم من عجولم الان خیلی بهتر شده. بازم ممنون از لطفت

عکس پسر مو طلایی باز شده مااله خیلی نازه . اون لباسش هم خیلی بهش میاد خیلی بانمکهههههههههههههه




امان از دست این وروجکا!!!!خدارو شکر که شاهین جونم غذاخور شده

ممنون از لطفت شیما جان


شیما مامان شاهین کوچولو
16 مرداد 92 0:37
شیوا جون مدل دوربینم nikon D90 که یه لنز 18_200 روش انداختم البته این دوربینم مخصوص آتلیه ست چون فعلا سر کار نمیرم دارم ازش استفاده میکنم
سوال دیگه ای بود در خدمتم دوستم


مامان ارغوان
16 مرداد 92 13:34
عزیزم قربون موهای طلایی تو


زنده باشی مامان ارغوان
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
17 مرداد 92 18:07
سلام مامان جونی... خاله جون ارشان تو وبلاگش ی آلبوم داره ک عکس دوستاشو میذاره توش. اگر قابل دونستی بهمون اجازه میدی ک ی عکس از نینی برداریم؟

اگر هم دوست داشتی خودت برامون 1 عکس انتخاب کن و آدرس آپلود شده رو برامون تو نظرا بذار. باعث افتخارمونه ک عکس نینی شما تو لیست دوستامون باشه.




خیلی خوشحال میشم که عکس آرتین هم جزو دوستای ارشان جونم باشه.هر کدوم از عکسا رو دوست داشتی از وبلاگش بردار شقایق جون




شقایق مامان آرشا
19 مرداد 92 10:29
7 ماهگیت مبارک
خدا پدرتون هم بیامرزه
همیشه شاد باشید


ممنون از محبتت شقایق جونم
مامان آرتین
24 مرداد 92 0:18
سلام ماشالله چه بزرگ شدی خاله 7 ماهگیت مبارک.مامان از طرف من این گوگولی خوشتیپ و ببوس(خدا حفظش کنه براتون)


یه دنیا ممنون عزیزم.انشالله خدا نگهدار همه بچه ها باشه
مرمر
24 مرداد 92 13:11
شیوا بچه ها دارن جلوی چشممون بزرگ میشن هیییییییییییییی
عسل من دلبرخان هفت ماهگیت مبارک ایشالله همیشه سالم و شاد باشی و لبای قشنگت همیش خندون


مرمر بیا بغــــــــــــــلم
مامان ندا
26 مرداد 92 18:31
پسرموطلایی دخترمنم موطلایی
خوشحال میشم لینکتون کنم


مامان ندا منم خیلی دوست دارم دختر موطلاییتونو ببینم ولی متاسفانه نمی تونم وبلاگتونو باز کنمومیشه دوباره آدرسشو برام بزارین؟!
مامان حدیث
26 مرداد 92 23:32
گاه نمیدانم چه پیامی رابهانه کنم تاازحال آنکه یادم بااوست آگاه شوم…اینبارکه دلتنگی رابهانه کردم…فرداراچه کنم؟؟؟



حدیث جونم یه دونه بـــــــــــاشه
دوست می داریم مهربــون
شیما مامان شاهین کوچولو
27 مرداد 92 12:42
سلام عزیزم جدیییییییی؟؟؟؟ پس شما هم شمالی هستید؟؟؟ خیلی خوشحال شدم کدوم شهرید؟؟؟؟ اگه نزدیک ما باشید که خیلی خوب میشه میتونیم همو ببینیم و آرتین جیگرو از نزدیک ببینمش


شیما جون من محمودآبادم عزیزم.
مامان سمی
29 مرداد 92 15:21
ای جونم هزار ماشاالله به این پسری مو طلایی
میدونی خیلی جیگری فسقلی
شیوا جون گل پسرت خیلی بزرگ شده خدا حفظش کنه از طرف من ببوسش
قربون اون خندهای شیرین تر از قندت
چه لباس خوشگلیم پوشیدی خاله جون احسن به سلیقه مامان
شیوا جون خدا پدرتم بیامرزه


سمی جون ممنون از لطفت عزیزم.دلتنگتون بودیم خانـوم
مامان آرتین
2 شهریور 92 2:41
_$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$ __$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$ __$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$ ____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$ _____$$$$$$????????????$$$$$ _______$$$$$$???????$$$$$$$ _____$$$*****$$$$$$$$********$ _$$$$***********$**************$ $$$$$********** ** **** *********$ $$$$$$$$$****** * **************$ $$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$ _____$$$$************$$$$$$$$$$$ __$$$$$$$$$************$$$$$$$$ _$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$ $$???????????$$$*****$$$???????????$$ $$????????????$$$$*$$$$$???????????$ خاله وبلاگم با دو تا پست جدید آپ شده،خوشحال میشم به ما سر بزنید.دوست جونمو از طرف من و مامان ببووووووس