آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

کوچولوی زمستونیه من

یک سال گذشت...

1392/2/4 12:24
نویسنده : مامان شیوا
239 بازدید
اشتراک گذاری

آرتینم امروز 4 اردیبهشت سال 92 دقیقا یک سال از روزی که فهمیدم خدا یک فرشته کوچولو گذاشته تو دلم می گذره...پارسال تو همچین روزی جواب آزمایش بارداریم مثبت شد و من شدم خوشحال ترین زن دنیا 

خدایا هزااااااااار مرتبه شکرت که یک پسر سالم به من هدیه دادی و لذت مادر شدنو به من چشوندی.

خدای مهربونم دامن همه منتظرها رو سبز کن!!

خدایا کمکم کن مادر لایقی باشم وبتونم امانتی که به من سپردی رو درست تربیت کنم.

خدایا مراقب پسر کوچولوی من و همه بچه ها دنیا بااااااااااااااااااش.

                                                

                                                             

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره(مامان یاسین)
5 اردیبهشت 92 16:14
آمین....خدا این فرشته رو حفظش کنه و سایه ی شما رو بالای سرش نگه داره ایشالله....
ما یه روزیم


من هم همین آرزو رو برا شما دارم زهره جون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
7 اردیبهشت 92 16:57
یک سال پر از شیرینی
انشالا همیشه خاطرات قشنگ واسه نوشتن داشته باشی
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


ممنون دوست خوووووووووووبم
مامان عاشق
11 اردیبهشت 92 11:42
زن بودن کار مشکلیست،مجبوری:مثل یک بانو رفتار کنی,مثل یک مرد کار کنی,مثل یک دختر جوان به نظر برسی و همانند یک خانوم مسن فکر کنی..ای بزرگ هنرمند زمان روزت مبارک



ممنون عزیزم.بر شما هم مبارک
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
11 اردیبهشت 92 14:34
روزت مبارک مامانی


ممنون.به شما هم مبارک