آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

کوچولوی زمستونیه من

پا به ماه شدم...

1391/9/6 0:38
نویسنده : مامان شیوا
391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مادر.بالاخره وارد نهمین و آخرین ماه یکی بودنمون شدیم پسرم.این روزها با وجود همه سختی هاش از لحظه لحظه با تو بودن لذت می برم.

پسر قشنگم!کمتر از  روز دیگه به اومدنت موندهخیال باطل.سی روز که هم خیلی دوره و هم خیلی نزدیک ومن نمی دونم چرا این روزا تکلیفم با دلم معلوم نیست,هر بار که تکون می خوری یا با همه قدرتت لگد میزنی هم دلم می خواد زودتر اون روز برسه که تو بغلم بگیرمت و هم دلم نمی خواد این لحظه های قشنگ با تو بودن تموم بشن,از همین الان مطمئنم که بعد ها دلم برای این روزها تنگ میشه...

تقریبا همه کارها برا اومدن شما گل پسر انجام شده.تو این هفته مامان جون سیسمونیتو میاره و اتاقتو می چینیم و ساکتو می بندیم و همچنان منتظرت می مونیم دلبرکم.

چند روز دیگه هم باید برم پیش خانوم دکترمون تا دقیقا مشخص بشه که شما کی و چطور قراره به این دنیا بیای.حالا وقتی همه چیز قطعی شد میام و برات می نویسم!چشمک

امروز عاشورا بود پسرم.امسال تنها دعای من تو این ایام سلامتی تو بود عزیزم.انشالله سال دیگه تاسوعا و عاشورا باهم عزاداری می کنیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان عاشق
6 آذر 91 7:15
خوش به حالت من هنوز 2 ماه دیگه دارم تا دیدن نی نی گلی

بایذ از این روزهای با قی مونده نهایت لذتو ببریم!!
Sarah
8 آذر 91 19:42
Vaaaaay aziizaaam, alan dige hesabi gerdo gholombeyi. doa mikonam in chan vaghte kheili kheili khoob begzare ta in gol pesare ma salemo salamat biyad too baghale mamano babaye golesh. booss


سارا زیادم گرد و قلنبه نشدما,فکر کنم نی نیم کوچولو موچولو بشه
مرسی دوستم که به یادمونی بووووووووووووس





مامان ارغوان
13 آذر 91 12:59
به سلامتی عزیزم
فقط حسابی مراقب باش .


ممنون عزیزم.ارغوان خوشگله رو از طرف ما ببوس


آرتمیس
15 آذر 91 20:27
سلام من لینک وبلاگ شما رو تو وبلاگ محمدارشان دیدم و وبلاگتونو خوندم انشالله هرچه زودتر پسر گلتونو سالم و سلامت بغلتون بگیرین.
با آرزوی سلامتی برای شما و پسر گلتون


ممنون از محبتت آرنمیس جان
مامان عاشق
26 آذر 91 11:09
بالاخره این گل پسر به دنیا اومد؟


این پسر تا منو دق نده نمیاد بیرون
هنوز منتظرم........