آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

کوچولوی زمستونیه من

آغاز سه ماهه پایانی

1391/7/8 16:03
نویسنده : مامان شیوا
467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک مامان. اوضاع و احوالت چطوره آقا کوچولو؟؟من که از صمیم قلبم دعا میکنم صحیح و سالم باشی گلم.

من امروز هم خوشحالم هم یکمی نگران.

خوشحالیم برا اینه که امروز دقیقا 6ماه و6روزه که تو دل مامانی عزیزم و ما فردا وارد سه ماهه سوم میشیم.یعنی دقیقا سه ماه و سه روز دیگه به پایان ای سفر 9ماه و 9روزمون مونده!!انشالله که این دوره پایانی رو به سلامت طی کنیم ومن بتونم صورت ماهتو ببینم و تو بغلم بگیرمت.

نگرانیم هم به خاطر اینه که2روزه شما پسر تنبلی شدی و مثل قبل لگدای محکم نثار مامان نمی کنی!!! دیشب هم بابات که استرس و بی قراری منو دید گفت بیا بریم بیمارستان تا از سلامت شازده پسر مطمئن بشیم.تو بیمارستان ازت نوار قلب گرفتن و گفتن که همه چیز خوبه وجای نگرانی نیست.امروز هم با خانوم دکترمون صحبت کردم و اونم گفت که نگران نباشم ولی نمی دونم چرا دلم آروم نمیشهدل شکسته.

بابات میگه پسرم نمی خواد مامانشو اذیت کنه برا همین آروم لگد میزنه ولی من دوست دارم که تو مثل قبل شیطون و پر انرژی باشی عسلم!

این روزا کارم فقط شده دعا کردن.دعا برای سلامتی تو پسرم...عزیز دلم تو هم دعا کن تا این ماه های آخر هم به خوبی و خوشی تموم بشه و ما بشیم خوشبخت ترین خانواده دنیا.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهره
8 مهر 91 20:41
كاملا دركت مي كنم امانبايد به اين زودي نگران شيم استرس برا ني ني هامون از همه چيز بدتره.خداروشكر كه مشكلي نبوده


مامان عاشق
9 مهر 91 11:16
دخملی منم با اینکه 1 ماه از پسرت کوچکتره اما بعضی وقتا تکون نمیخوره
اما ما باید مثبت فکر کنیم تا اتفاقاتی که قراره بیفته مثبت باشه


مرسی از دلداریت دوست خوبم
شقایق(مامان محمد ارشان)
9 مهر 91 11:56
نگران نباش شیوا جون
نینیها خوششون میاد مامانارو نگران کنن...
میخوان ما حواسمون فقط به اونا باشه


آخ که چه خوب گفتی شقایق جان!!!! از دسته این نی نی های شیطون